26 Eylül 2009 Cumartesi

AŞK BİR ŞİDDET EYLEMİDİR/YUSUF ERADAM

Ask Bir Siddet EylemidirLatifeli Yazilar
" Ne diyecegimi bilmiyorum. Büyük bir olasilikla haklisin...
"Paul Auster"
Yusuf... Eline saglik. Tarafsiz ve içten yaklasimin çok hos. Galiba gerçek ask da bu...Hem tutkun, hem uzakta, hem çok yakinda...
Buket Uzuner"
...gereksinmem gereksinim duyulmak gereksinmesi; özlemin, özlem duyulmak özlemi. Bana göre neysem ben, öteki insanin kalbi diye düsündügümün içine yerlestirilmek üzere harekete geçiyorum.
Ronald David Laing

"Arka Kapak"

Uzun zamandır kitap eklemiyorum farkındayım ama okumadığım değil sadece sezon başı moda daha çok yer tutuyor blogta ondan zaten bunlar benim çok önce okuduğum kitaplar:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

 
Fashion Blogs - BlogCatalog Blog Directory