28 Eylül 2009 Pazartesi

BLAKE LİVELY

Bu seçim hakkında ne zamandır yorum yapmak istiyorum yalnız moda haftaları ardarda gelince vakit bulamadım hani bazı kıyafetler yada kombinler diyelim vardır ya benim olsun istersiniz bu kesin bendede güzel durur diye özenirsiniz bu benim genelde tercih etmediğim bir durumdur yani herkesin bir stili olduğunu düşünenlerdenim yada olması gerektiğini yani öle özenti giyinmem ama biliyorumki bu tür bloglardan kombinler yakalayıp kendine uygulayanlar var olsun oda güzel buna bişey diyemem bir blog sahibesi olarak :) neyse daha fazla uzatmadan sadde varalım bu seçim için aynı şeyi düşünmedim belkide bu ara gece için bir şeyler araştırdığımdandır ama bayıldığımı söylemeden geçemicem...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

 
Fashion Blogs - BlogCatalog Blog Directory