19 Mart 2010 Cuma

BAD GİRL LADY GAGA...

  Hazır müzikten bahsetmişken son zamanların ençok konuşulan video klibinden bahsetmeden olmaz...









Lady Gaga bu sefer ipin ucunu fena kaçırmış. İlginç giyim tarzı ve çılgın davranışlarıyla kısa sürede dünyanın en çok konuşulan şarkıcıları arasına girmeyi başaran Lady Gaga Telephone isimli şarkısına çektiği kliple yine gündeme oturdu. Zaten amaçta buydu.Şarkılarını çok severim Gaga nın giyimi ise ilginçliğiyle sadece dikkatimi çeker.Beyonce ye olan hayranlığım ise bambaşkadır.İkisi bir olunca güzel bir parça çıkmış ortaya.Ama son zamanlarda konuşulan parça değil klip ....Klipte gereksiz çıplaklık ve kopukluk var yani akış falan yok sırf sponsorları göstercez diye bir çaba olmuş kopuk uzun ve gereğinden falan çıplak bir klip olmuş.Hepsi dikkat çekmek için elbette ama ne gerek var.Bad Romance Klibide çok dikkat çekmişti Lady Gaga nın ve ondan yok dencek kadar azdı bu tür görüntüler.Hele o hapishane ortamına ne demeli kadından çok herşeye benzeyen tipler öpüşmeler kavgalar...Klipte tek beğendiğim bikiniyle olan dansı ve Beyonce yle olan dansı oldu.Beyonce ninse telefonla konuşurken giydiklerine bayıldım.(Ceket ve Ayakkabı; Jean Charles De Castelbajac,Kot Şort; Franc Fernandez & Oscar Olima) Esas bizi ilgilendiren kısmı kıyafetler olduğuna göre onlardan bahsedelim biraz...


1)Kostüm;J.D.Castelbajac
Gözlük; Mercura
2)Ceket;Search And Destroy
3)Vintage Kostüm;Thıerry Mugler
4)Elbise ve Şapka;Atsuko Kudo
Gözlük; Jeremy Scott

5)Şapka; Fred Butler
Kostüm; Rachel Barret
6)Oscar Olima
7)Kostüm;Viktor&Rolf
Ayakkabılar ve Sigara Gözlük; Haus of Gaga
8)Kostüm; Haus Of Gaga
Bot;
Christian Louboutin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

 
Fashion Blogs - BlogCatalog Blog Directory