4 Mart 2010 Perşembe

2.BOY SHORTS AND BOL SHORTS -TAP PANTS:))))



Şortların gitgide kısaldığından BİR önceki yazımdada bahsetmiştim geçen sene giydiklerimiz kısaldı ve daraldı o kadar minik kaldıki Çocuk şortu kıvamına gelince adınıda Boy Kısa olarak aldı.Ne kadar Güzel anlattım Aliyormusun mi:))



Birde bol şortlarımız var Tabi bermudadan esinlenerek ortalıklara çıkan ize etek kıvanmındaki şortlar geceleri tercih edilecek cinsten olmuşlar .... Ben hatırlıyorum 80 sonları 90 başları ablam giyerdi Renk Renk bermudalar AMA BU seferkiler Klos etekten yankı giderimi bermudadan Calma tarzında ilginc tamam bermudaya PEK benzemiyolar Ama ben bol Sıralama deyince hep onları hatırlıyorum ... bol şortlar ... Daha dogrusu e benzemelerinden Pants 'ler ok ince kumaşlardan yapılma olduklarından met adi almışlar BİR DE İÇ çamaşır olan dokunun pantolon dokunun
a

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

 
Fashion Blogs - BlogCatalog Blog Directory