19 Mart 2010 Cuma

CANDAN ARÇETİN -KIRIK KALPLER DURAĞINDA


Biliyorum uzun zamandır sizlerle albüm paylaşmıyorum.Gerçi albüm çıkalıda çok oldu.Blogumu takip edenler bilirler Candan Erçetin e olan ilgimi...Uzun zamandır beklenen albümü piyasada sanırım bir de klibi var belki yenide çekmiştir.

Kader şarkısına çekmiş klibi çok güzel bi parça ama klip için sırada bekleyen bir çok şarkıda var.Mesela Kırık Kalpler Durağı ,Yalvaramam , Gözler , Bahar , Kimin Doğrusu ve tabiki Git tam bir sitem şarkısı ve tam benlik...
Birde Ninni var oda çok ilginç anlatmıcam dinleyin görün ...
Bahar şarkısının sözleri aşağıda bence çok güzel ve tam bu mevsimlik parça mutlaka dinleyin derim.....
Not:Candan Erçetinin bu albümüyle ilgili çok nameli söylemiş tarzından sapmış gibi yorumlar okudum valla ona her türlüsü yakışıyor.



BAHAR

Sen bana müjde misin umut musun sevgili
Kim demiş geçti mevsim ufukta göründü kar
Bu kaçıncı bahar sakın sorma sevgilim
Benim yorgun gönlümde aşkının telaşı var
Bu kaçıncı bahar sakın sorma sevgili
Benim olgun gönlümde aşkının telaşı var


Bahar geldiğinde mi ben böyle olurum
Yoksa böyle olduğumda mı gelir bahar
Ayrıca bunun seninle ne ilgisi var
Tabiki ben böyle oldugum için bahar
Çünkü sana değdiğinden beri ellerim
Bütün kış dallarında tomurcuklar var


Sen bana vaat misin lütuf musun sevgili
Kim ne derse desin al beni sinene sar
Yaşanmış baharları unut gitsin sevgili
Benim gönül ülkemde bir tek senin aşkın var
Yaşanmış baharları unut gitsin sevgili
Benim yorgun gönlümde bir tek senin aşkın var


Bahar geldiğinde mi ben böyle olurum
Yoksa böyle olduğumda mı gelir bahar
Ayrıca bunun seninle ne ilgisi var
Tabiki ben böyle oldugum için bahar
Çünkü sana değdiğinden beri ellerim
Bütün kış dallarında tomurcuklar var

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

 
Fashion Blogs - BlogCatalog Blog Directory