26 Nisan 2010 Pazartesi

RİHANNAYA NELER OLDU :))

Çok uzun zaman oldu ünlüerle ilgili stil atışması yapmayalı bu ara onlarada öncelik vermek istiyorum ve ilk olarak Rihanna ile başlamam gerekir diye düşündüm.

Bir çok blogta okumuşsunuzdur giyim stili ile ilgili yorumları kimi beğenir kimi beğenmez ama kesinlikle bir yeniden yaratım sözkonusu bunu kim görmezden gelemez.Kimisi prensesten bir moda ikonuna dönüştüğü ile ilgili yorumlarda falan bulunmuş bilmiyorum siz katılırmısınız ama ben bu durumu psikolojisine bağlıyorum.Giyim herkes tarafından tüketim gibi görünsede duygusal bir yönü olduğu asla tartışılmaz bir gerçek yaşadıklarını tüm dünya bildiği için tekrara lüzum yok diye görüyor ve bu değişimin miladının o olaylarla başlamasına dikkat çekmek istiyorum.Bir stil arayışı ve farklılaşmada cabası olmuş durumda aslında iyide gidiyor bence çok yakında kendini bulması muhtemel.Bu tür arayışları tebrik etmek lazım sırf marka diye saçmasapan kombinler yapan , yada farklılık adına yürünemeyen kıyafetlerle ucube edasında dolaşan ve kendini ikon zannedenlerin olduğu bu dünyada stilin önemini vurgulamak lazım ...Ne demiş Ünlü Düşünür COCO :) Moda Gider , Stil Kalır.......
























































































































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

 
Fashion Blogs - BlogCatalog Blog Directory