13 Nisan 2010 Salı

DERSİMİZ T.S.E. ....

Heralde bu görüntüleri bilmeyeniniz yoktur.Hollandalı modacı Berber Soepboer ve grafik tasarımcısı Michiel Schuurman 'nın eserleri...En dikkat çekenlerinden birisi bu oldu ama ben diğerlerindende bahsetmek istedim.Boyanabilen kumaştan bir elbise ve kalemlerden oluşan bu setin fiyatı 238€.Madem ben yapıyorum bu parada nesi diyenleri bi yönüm anlar bi yönüm anlamaz.
Neyse bunlardan bir çok blog bahsetti zaten ben diğer eserlerindende bahsetmek istiyorum.Çift taraflı kullanılan modelleri var bide parça parça çıt çıtlanmış ve bi kaç parçayı değiştirdiğinizde farklı görünüm kazanıyor kıyafet.Aslında her seferinde kıyafette bir yenilenme sözkonusu.Tamamen çıkıp ayrılan mayolar var olmadık yerlerinize güneş banyosu yaptırmak isterseniz diye birde baklava dilimli model var değişik renk kombinasyonları yapıp belkide çıkarabileceğiniz parçalardan oluşuyor.Bence denemeyin derim satranç tahtasına benzeyen bir bronzluk yaşayabilirsiniz.Son olarak küçük kare parçaların birleşmesiyle oluşan nefis bir model var yapılışı aşağıda fotoğraflı ki benim favorimdir kendisi...Şimdi diceksinizki t.s.e. nedir başlıkla yazı ne alaka ....Hemen cevaplıyım T.S.E. Temel Sanat Eğitimi 'nin kısaltması oluyor.Üniversite birinci sınıfta aldığımız bu ders genelde bu tür ürünlerden oluşurdu bu dersi alanlar eminim beni anlarlar anlamayanlarda bu eserlere baksın hemen hemen aynısı çünkü...






































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

 
Fashion Blogs - BlogCatalog Blog Directory