13 Nisan 2010 Salı

EMRE AYDIN - KAĞIT EVLER




Ve işte sonunda geldi...Bir çok yerde buna benzer yorumlar okursunuz biliyorum(" beklenen albüm ","uzun süredir merakla beklenen")Ama biz zaten bekliyodduk değilmi hatta kısa bir süre önce Bu Yağmurlar adlı ilk klip parçası ve sözleri üzerine bir yazım dahi olmuştu...Neyse sonuçta albüm çıktı.

Almaya fırsatım olmadı çünkü geçen sabah maillerimi açtığımda hayırsever bir arkadaşın bana mail olarak attığını gördüm.Dinledim ....Beğendim....Ne yapsa beğenirsin demeyin öyle hayranlık yaşlarını çoktan geçtim ben...( gerçi o yaşlardada öle bi durumum yoktu).Sizinle paylaşmak istediğim çok fazla şarkısı var.Bu Yağmurlar 'dan daha öncede bahsetmiştik ,Alıştım Susmaya , Hoşçakal , Kimse Olmadı Senin Gibi , Son Defa , Geniş Zamanlar Yok,Kağıt Evler bayıldığım parçaları arasında ...Cemali 'nin Duymak İstiyorum şarkısınıda yorumlamış ve çokda iyi yapmış.İlk albümün teması yalınızlıktı sanırım buda ayrılık olmuş.Şarkı sözlerinin etkiliyiciliğinden bahsetmiştik , Alıştım Susmaya adlı parçasının sözleri ve bir kaç şarkı sözlerinden vurgulamak istediklerim sizlerle....benim sevdiklerimden bir demet...

HOŞÇAKAL

"Sen hiç görmedin
Baştan böyle yazılmış
Yok kimsesi kimsenin
Hiç kimsenin "
"Sen öyle sana benzeyen her şey gibi
Erirken avuçlarımda
Ben unutuyorum "

TAM DÖRT YIL OLMUŞ DÜN


"Bitmez sandığım şey
En önce bitti
Yani kaybettim seni
Elimle koymuş gibi

Ne kadar istemiştim
Nelerden vazgeçmiştim
Bir şey olmak için
Hayatında senin. "

KİMSE OLMADI SENİN GİBİ
"Dikişlerim sağlam
Kimseler bilmez ki
Nasıl kanar içim "

SON DEFA
"Bir bitmeyen gece bıraktın
Ve üç nokta düşürdün
Belli etmedim ben pek, tenhalaştım"

KAĞIT EVLER
"Kağıt evler içinde
Ateş yakmak gibi ısınmak için
Sana gelmek böyle işte
Parçalanmak milyon kere.

O iğne sessizliği
Bir terzi ağzındaki
Sensiz olmak böyle işte"

ALIŞTIM SUSMAYA
Çok zor bazen
Avaz avaz susmak
Saklanmak kendine
Kendinden vazgeçmişken

Çok zor bazen
'Belkiler' biriktirmek
Ve sana tutunmak
Hem de sana rağmen

Üşürsen söyle hemen
İçimin camları kapansın

Bıraktım öyle kalsın
Bizim gibi darmadağın

Beni sevmediğin zamanlarda
Alıştım susmaya
Hiç ağlamadım, ağlamadım
Alıştım susmaya

Beni sevmediğin zamanlarda
Alıştım susmaya
Hala soğuk soğuk hala
Alıştım susmaya

Çok zor bazen
Nefes alabilmek
Ve sağ çıkabilmek
Senin iklimlerinden


Sen bana
Senden kalan
En sevdiğim. Yalan.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

 
Fashion Blogs - BlogCatalog Blog Directory