22 Mayıs 2010 Cumartesi

VOGUE PARİS ' İN MAKYAJ OYUNU..

Aslında hep merak ederim Makyaj olayının kurallarını genel olarak nasıl ve kim koymuştur diyee...


Belkide kural kelimesi Bana uymuyo ondandır.Makyajda kuralsızlığı ve uçukluğu defilelerde görmeye alıştık sanırım ...


Peki gündelik hayatta bunu uygulamak ne derece doğru olur tartışılır sanırım.Ben bi zamanlar 3 zıt rengi bir arada ve koyu rengi içten başlayarak yapardım makyajı ama sonra "aybe ne " diyenlerin aynısını yapmaya başladığını gördüğümde o tür makyajdan vazgeçmişimdir.


Ama Vogue Paris in bu makyaj oyununu çok sevdim.Hani şöyle gündelik hayatta filmlerdeki depresif ve ağlayan kadın sendromuyla sürülen kırmızı rujun siler gibi bulaştırılarak dolaşılmasının nasıl karşılancağını merak ediyorum açıkcası...


Evet düşüncelerinizi tahmin ediyorum ama bunları merak merak ediyorum işte...


Sadede gelirsek Beğendim ,Paylaştım ....


Buyurun bakalım....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

 
Fashion Blogs - BlogCatalog Blog Directory