26 Haziran 2010 Cumartesi

BEKLE TATİL GELİYORUM...

Eveeet merhabalar diyorum bi de güle güle diyeceğim sanırım ...Bi tatilden gelip diğerine hazırlık aşamasındayım ama sanırım esas tatil bu olacak...İnanaılmaz dinlenmeyi ve eğlenmeyi planıyorum sizlerden uzak kalmamaya çalışacam eğer mümkün olursa tabiki...Postlar hazır bir bir yayınlıcam inşallah.Yarın sabah 6 da yola çıkılacak ve 10 gün boyunca tatilin keyfi çıkarılacak dönüncede gidilecek bol tatilli bir yaz beni bekliyor.Bir hafta önce sağlık durumum nedeniyle uzak kalıp birazda özel sebepler nedeniyle ağva keyfi sürüldü şimdi sıra ayvalıkta sonrasında kısmet nereye olur o kesin değil ama ağustosa kadar sürekli gezmeceler beni bekler.Evet kıskanmayın leyleği havada görmüş durumdayım...Sizlere iyi yazlar ve tatiller diyorum umarım ordanda bağlantımız kopmaz ...Belkide bağlantı olur ama benim giresim gelmez oda benim keyfim işte görüşmek üzere ...Hadi kalın sağlıcakla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

 
Fashion Blogs - BlogCatalog Blog Directory