14 Haziran 2010 Pazartesi

EPİSCOPO AKLINDAN KADIN...

Fazla uzun olmasada bi ara verdim evet blogtan biraz uzak kaldım.Sebepleri bende gizli ama dönüş yapmak için bundan daha iyi kareler bulaamazdım sanırım...
Contributor Magazin Türkiyede çokta tanınmış olmayan bir dergi (hatta belkide dünyada) fakat son çekimlerde editörden fotoğrafçıya hatta modele kadar dört dörtlük olmuş diyebilirim.Mekanın ve arka fonun önemsizliği içinde renklerle oynayarak ve tabiki ünlü designerların mükemmel silüetleriyle birleşerek neler yaratılabileceği ortada...
Biliyorum son zamanlarda mayolu denizli plajlı tatil temalı fotoğraflardan sizlerden benim kadar bıktınız.
Tabi bunun sebepleri arasında tatile gidilemediği için özenmek hatta bi nebze kıskanmak olabilir:))
Efenim Eric Ray Davidson' un kadrajına Diana Moldovan takılmış bu seferlik...Editörlüğünü Joseph Episcopo ' da yapınca tadından yenmez olmuş.Episcopo ' yu aslında genelde marjinal erkek koleksiyonları ve onlarla birlikte çekimlerinden hatırlayanlar olabilir ama artık kadın kreasyon ve moda çekimlerinede el atmış eee bence iyide yapmış.
New York , Milan , Paris ve Moskova da yıllarca stylistlik ve editörlük yapan Episcopo ; Dolce & Gabbana , Philip Lim ve Betsy Johnson ' ın birbirinden güzel koleksiyonlarını sunuyor bizlere...
Daha çok tatil temalı postlar yayınlıcağımız için biraz ara ve mola diyerek bu muhteşem karelerle sizleri başbaşa bırakıyorum.

Beğendim , paylaştım .
Buyurun bakalım...




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

 
Fashion Blogs - BlogCatalog Blog Directory