15 Haziran 2010 Salı

LİNDBERGH DEHASINDAN SİNEMATİK FOTOĞRAFLAR...

*****
Peter Lindbergh ' ten sanırım defalarca bahsetmiştim dehasa bir kadraja sahip olan fotoğrafçı bu defa bize öykü anlatmamış adeta bizi öykünün içine almış.
Sinematik bir hikayeyle anlattığı 1950'lerden sonraki ailenin başrolünde muhteşem model Natalia Vodianova ve Ewan McGregor yer almakta.
Vogue US Temmuz sayfalarında yer alan karelerde Dior , Oscar De La Renta , Ralph Lauren gibi designerların sonbahar koleksiyonları karşımıza çıkmakta.
Bayıldım , Paylaştım...
Buyurun Bakalım...

*****




































































2 yorum:

  1. bu cekimi oldukca begendim ben

    http://the-lizard-queen.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. bende bayıldığım için burda :)))

    YanıtlaSil

LinkWithin

 
Fashion Blogs - BlogCatalog Blog Directory