29 Haziran 2010 Salı

STELLA MCCARTNEY 2011 RESORT


Stella Mccartney 'in resort koleksiyonu sizi bilmem ama bana çok hitap eden bi koleksiyon hazırlamış buradan teşekkürlerimi iletiyorum kendilerine :))) Dantellerin , fistoların , ipeklerin , blazer ve havuç pantalonların cirit attığı koleksiyon sadece yer yer renk seçimleriyle beni üzdü sanki bi hareket bi canlılık ister gibiydi.Ama genel olarak podyum direk sokağa ve gündelik hayata yansıması gibiydi.


Teşekkürler Mccartney...


Beğedim , Paylaştım...


Buyurun bakalım...

















































































































































































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

 
Fashion Blogs - BlogCatalog Blog Directory