26 Temmuz 2010 Pazartesi

2011 COUTURE - ZUHAİR MURAD

Biliyorum gene boşladım blogumu ama inanın elimde olmayan çok fazla sebep var bunun için ...
Öncelikle beni kısa bir süre facebook ta göremeyeceğiniz haberini paylaşmak isterim sizlerle ...Bazı şeylerle uğraşmak için kendimi yorgun hissettiğim bir dönemden geçiyorum.Beni çoğu kişi blogger zannediyor ki demesi bile bi tuhaf " blogger" da ne si sanki bir meslekmiş gibi görülsede böle bi durum yok.En azından benim kabul ettiğim bişey değil kendini öyle görmek isteyen görebilir.Bunu bir meslekmiş gibi algılayıp bu işi fazlaca abartan ve her meslekte olduğu gibi hırsına yenik düşen bir çok bloggerla karşılaştım şimdiye kadar... Ama hiç biriyle bir alakam olmadı ben kendimi onlardan hissetmedim çünkü ben blogger değilim.Bir işin uzmanıysam yada deneyim sahibiysem konuşurum ,ahkam keserim ve bana göre uzman olmak için ya bir eğitim almak yada piyasada tecrübe sahibi olmak gerekir ki buda alaylı dediğimiz kısıma giriyor.
Bildiğim kadarıyla blogger meslek yüksek okulu yada fakültesi yok yada blogların moda konusunda bir eğitimi :)
Neyse üzerinde fazla durmak ona önem vermektir.
Ben sizlerle sadece bir şeyler paylaşabilmek bir kaç fikir verebilmek ve kendi zevkimi ortaya koymak amaçlı yazıyorum blogu yoksa herhangi bir yerden iş ,reklam ,hediye beklentim yok böyle bir şeye ihtiyacımda yok.
Facebook a gelince yıllarca uzak kaldığım o ortama sadece blogumdaki postlarımı paylaşmak amaçlı bir adım atmıştım ama şimdi yıllarca neden uzak kaldığımın ve ne kadar doğru bir karar olduğunun farkında olarak hesabımı donduruyorum.Biliyosunuz Modaratör takma ismiyle açmıştım hesabımı ama son zamanlarda duvarımda gelişen olaylar ve özellikle son hadsizlik beni hiç olmadığı kadar incitti.Evet incindim bunu başardılar .Doktorum bana bir söz söylemişti direk o geldi aklıma "bir şeyi yitirmeden değerini bilemiyoruz ve sağlıkta böyle birşey" demişti.
Herkes bir gün hatasını anlıcaktır...
Ama yinede burdayım kayıtlı on küsür izleyicimle birlikte , bazılarına sayı komik gelsede 4 aylık facebook maceramda herkesin nasıl izleyici topladığını farketmiş bulunmaktayım.Beni hiç tanımadığınız yada benim izle diye yalvarmadığım halde beni takip ettiğiz için çok teşekkür ederek artık postuma başlamak istiyorum.


Son zamanlarda couture denilince adını sıkça duymaya başladığımız ender isimlerden birinde sıra Zuhair Murad ...Lübnan doğumlu ünlü tasarımcı ilk 2001 yılında çıktığı Paris Couture haftasında bu yılda ses getiren bir koleksiyonla yer aldı. Fırfırı , püskülü ,fiyoku bol bir koleksiyonla karşımızda.
Pudra , karamel , fildişi , uçuk mavi , filizi yeşil , limon küfü gibi birbirinden uçuk birbirinden soft renklerin büyülü dünyasıyla bizleri tanıştırıyor.Bir çok tasarımcıya nazaran mini ve kuyruklu elbislerede yer verilen koleksiyonda fırfırın etkiside azımsanmıyacak seviyede...El emeği ve enerjisi bol bir koleksiyon...
Beğendim , paylaştım...
Buyurun bakalım...

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

 
Fashion Blogs - BlogCatalog Blog Directory