17 Temmuz 2010 Cumartesi

2011 ERKEK KOLEKSİYONLARINDAN - D&G ERKEĞİ...

Kısa bi süre önce artık erkek koleksiyonlarınada yer verceğimi duyurmuştum.
Ve ilk olarak koleksiyonunu çok sevdiğim ve beğendiğim D&G markasından başlamak istedim.
Son derece şehirli genç rahat ve aşırıya kaçmadan riske girmeden giyilesi kıyafetler sunan D&G herzamanki gibi takdirimi toplamış bulunuyor.2011 İlkbahar/Yaz koleksiyonunu tıpkı Etro gibi çimler üstünde modaseverlerle paylaşan D&G Wimbledon tadında tenisçi ve yer yer çekici silüetini bizlerle tanıştırmış.
Erkekler kıyafet seçerken genelde şıklıktan öte rahatlığını düşünürken biz kadınlar yanımızda nasıl durcağıyla ilgileniriz :) Tıpkı bi aksesuar gibi ...Kimisi de fazla dikkat çekmesin aman başkası beğenmesin derdindedir ki ben buna katılmam hiç bir zaman ...Neyse sonuçta erkekler ve kadınların bir çok konuda olduğu gibi moda konusundada yer yer örtüşsede farklı fikirleri muhakkak vardır.
Sadede gelirsek ben D&G erkeğini çok sevdim ve yanımdada böylesini taşırım yani :))
Koleksiyonun detaylarına gelirsek bir çok markanın aksine renk paleti zengin bir koleksiyon diyebiliriz .Nane yeşilleri , kırmızılar , pembeler , kremler , pudra renkler , uçuş uçuş soft tonlar ve mavinin bir çok tonunu bu koleksiyonda bulmak mümkün...
Desende pitikare leri , çiçek leri ve "splatter" i kullanırken onunla birlikte şortlu ceketli kombinler ve takımlar , piti kare baskılı gömlek ve şortlar , kısa kollu yelek tarzı hırkalar ve onlarla birlikte gömlekler-polo tshırtler , elde taşınan büyük bavul çantalar , bol havuç pantalon tarzı ve kesinlikle paçası kıvrık pantalonlar , çiçekli ve çizgili şortlar bulmak mümkün.Bağcıksız pitikareli "jute shoe" larda kesinlikle süper seçim olmuş.
Kısacası D&G erkeği rahatından ödün vermeden gayet şık olmuş.
Beğendim , paylaştım.
Buyurun bakalım...















Koleksiyondan bir kaç detayda burada ...














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

 
Fashion Blogs - BlogCatalog Blog Directory