16 Temmuz 2010 Cuma

PARİS COUTURE - CHANEL



Chanel 2011 Couture koleksiyonuyla köylüsünden kraliyete uzanan bir ortaçağ öyküsü anlatmış gibi...



Kumaşta tercih herzamanki tüvitleri ve yanı sıra kadifeler , taşlı pullu satenler olmuş.Kısa kollu tüvitler , mini çiçek desenli ceketler , tüvit uzun ve dar etekler , uzun mantolar , karpuz kollar , etek ceket takımlar koleksiyonu oluşturan detaylar olmuş.



Chanel uzun zamandır yaptığı tek konseptli defilelerden sıyrılıp zengin ve renkli bir koleksiyonla karşımızda...Toprak tonları , lacivert , dore , camel , siyah ve kırmızıya yer veren Chanel , Armani gibi genelde bakır ve altın çalışmış.



Kıyafetlerin detayına bakıldığında çiçek desenlerini bizim yazma desenlerine benzetsemde güzel bi işçilik sergilenmiş diyoruz.



Tek sorun şu göze fena halde batan çizmeler...İnanılmaz buldum onları kapatıp bakmaya çalıştım hatta koleksiyona ...Nasıl bir seçimdir tanrım bilmiyorum ama o etek boylarıyla o model çizmeler tam bir facia olmuş sanırım ...



Beğendim , paylaştım ama olağanüstü bulmadım...



Buyurun bakalım...
































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

 
Fashion Blogs - BlogCatalog Blog Directory