16 Temmuz 2010 Cuma

PARİS COUTURE - DİLEK HANİF...




Sakın bana nerde olduğumu sormayın bende burda olmayı çok özledim çünkü ...


Ara ara kopuk kopuk paylaştığım postlardan sonra miskinliğimi atıp


depresif zamanlarımın en iyi ilacı bloguma


geri dönüş yaptım.


****


Paris Couture den ilk olarak Givenchy nin koleksiyonunu paylaşmıştım.Buradan hatırlayabilirsiniz.Ricardo Tisci nin Couture ruhuna yakışan emeğinden sonra bir çok koleksiyon sunuldu.Hepsi olmasada bir kaçını sizlerle paylaşcağımdan emin olun couture resort gibi olmayacak çünkü bende yeri ayrıdır.



Givenchy den sonra Dilek Hanif le devam etmek ne kadar doğru ama torpil kokusu aldıysanız evet doğru torpilli :)) Paris Couture defile yapan yegana tasarımcımız olduğu için onu iki numaraya aldım diyelim ...



Hanif koleksiyonunu bir çok tasarımcıdan farklı olarak önce sergi konsepti ve sonrasında özel bir defile ile sundu.Koleksiyonda 60'lı yılların aktrislerinden esinlendiğini açıklayan Hanif siyahın ağırlıklı olduğu bir koleksiyonla karşımızda...Yer yer beyaz ve kremede raslanmanın mümkün olduğu koleksiyonda pili işleme ve bandajlarada rastlamak mümkün.


Genellikle uzun elbiselerden oluşan koleksiyonda uzun eteklerle kombinlenen blzarlar dikkat çekici bir detay oluşturmuş.


Hotel De Crillon da yapılan sergi ve daha sonra model Skye Strack in sunduğu koleksiyon büyük beğeni ve ilgiyle karşılanırken ; couture 'ün artık 50'li yıllardaki gibi butik konsptiyle yalın bir hal alıp bütünleşmiş görünüyor.





Koleksiyonda sevdiğim parçalardan biride üst sıra ikinci olan beyaz kısa elbise şirinliğinin ötesinde inanılmaz bir işçilik barındıran elbise sırf boncuk ve inci işlemelerden oluşuyor.Ve birinci sıradakine dicek söz yok ...














Kim ne derse desin ama ben beyaz etek ve siyah blazer kombini sevdim sade ve asil duruyor.












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

 
Fashion Blogs - BlogCatalog Blog Directory