26 Temmuz 2010 Pazartesi

PARİS COUTURE - GALLİANO ÇİÇEKLERİYLE DİOR...

Ben Galliano hayranlığımı daha önce yaptığım erkek kolaksiyonuyla ilgili bu postumda da anlatmıştım ama bu postunda ondan aşağı kalır yanı olmayacak:))
Paris Couture haftası temmuz başında moda severlerle buluştu.Bana geç kaldın dediğinizi duyar gibiyim ama olsun herşey her zaman anında olamıyor....Ve bu couture haftasının açılışı Galliano nun baş tasarımcısı olduğu Dior markası tarafından yapıldı.Yeni şovalyelik ünvanı alan Galliano tam bir kahraman havasıyla "couture budur ,benim dünyam budur "der gibiydi...
Hep söylüyorum ve söylemekten hiç bıkmayacağım moda dünyası bir şov dünyasıysa Galliano en gerçeküstü ,en eğlenceli, en kreatif isimlerinden birisi hatta en önde gideni diyebiliriz.
Tasarımlarında hep bir ilhamı olan ,hep bir hikayesi olan tam anlamıyla mükemmel bir sanatçı aynı zamanda...
Ve işte Dior couture Galliano farkıyla karşınızda ...
Tam bir egzotik bahçe ve hiç eksiksiz bütün çiçekler...Her kadının çiçek olduğunu vurgulayan ve Galliano ihtişamı , kalitesi kokan mükemmel çiçekler...Bütün elbiseler çiçek ,çiçekler elbise adeta...kafalardaki jelatin detaylı başlıklar ise tam anlamıyla ters dönmüş çiçek buketi havası katarak güzel bir espri kaynağı oluyor.

Dior un 1953 teki "Lale" koleksiyonuna atıfta da bulunan koleksiyonun baş ilhamlığını ünlü fotoğrafçı Irving Penn ve Nick Knight üstleniyor...
Ünlü fotoğrafçıların çiçek fotoğraflarından ve zaman zaman orjinal çiçeklerden yararlanılarak tam orjinal rengini tutması için gün ışığında elde boyanan muhteşem kumaşlar...Çiçek detaylarını vurgulamak için kullanılan dantela , ruffling , tüyler asla çoğaltılamazlığı vurgular nitelikte...





Ve işte Gallianonun tropikal cennetine hoşgeldiniz.

Herkesin anlayamayacağı zaten anlamasında gerek olmadığı muhteşem designer ...



Kısacası kuşkusuz bayıldım , beğendim , paylaştım...
Buyurun bakalım...




Bu son pozlarınada bayıldığımı söylemiştim ama gene söylemeden geçemicem :))











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

 
Fashion Blogs - BlogCatalog Blog Directory