9 Temmuz 2010 Cuma

SLİP KARMAŞASI :)))



Evet sevgili modaseverler :) Lafa böyle başlayınca program sunar gibi olsada evet sevgili moda ve blogseverler :)))Sanırım artık erkek modasına el atma vakti geldi ara ara değinsemde çok üstünde durmadığım erkek moda trendlerine artık yer verme kararı almış bulunmaktayım.


İlk olarak son bi kaç gündür mesele haline gelen ve çözüm arayışında olduğumuz slip meselesine cevap niteliğinde bir post yazmak istedim.


(Face sohbetlerinden hatırlarsanız böle bi durum var ve özelden bir kaç mesajda aldığım için bu konu hakkında post yazma kararı aldım.)


Ve konumuz resort koleksiyonları ve couture koleksiyonları arasından sıyrılıp erkek mayosu oldu:))) Ve bir çok konuda kararsız olan ,işi bilmeyen erkeklerin bu konuda da bayanları hayrete düşüren tercihler yapmaları.


Aslında bu mevzu taaa Ayvalığa kadar uzanabiliyor."Nerden mezunsun" ile başlayan her cümle genelde" bu sene ne moda" ile bitiyor benim hayatımda ve bu tür dialoglar tuhaf geliyor çoğu zaman...


Ortamda ben olunca konu bi şekilde modaya varıyor.İllaki sohbetler eleştirisel trendlere kayıyor.


Aslında özelde görüştüğüm kişilerin kıyafetlerine müdahale etme hakkı bulmam kendimde ama facia olursa dur derim elbette...Ama yanlış bilgilendirilmiş daha doğrusu doğru olsada herşeyin toplumumuz tarafından hoş karşılanmayacağından bi haber erkek arkadaşım "bu sene slip modaymış öle mi? " sözü ile başlayan ve buraya kadar uzanan bir anlam karmaşasına yol açtı.


İşin aslı evet geliyor bayanlar ne yazıkki slip yada brief işte ne derseniz o geliyor.Bir çok markada özellikle vurgulandığı gibi geliyor...Her seferinde kendini tekrar etme ama yenilenerek tazelenerek tekrar etme özelliği olan modanın bizlere kötü bir süprizi diyelim.Bayanlar diyorum çünkü bu durumdan erkeklerden çok bayanlar şikayetçi ahahah


İşin aslına gelirsek doğru "board shortlar" kısaldı" boxer" olarak karşımıza çıktı."Slip" ler geldi.Slipe göre daha giyilesi "trunk" lar geldi.(Bunların hepsi geleli çok olduda ben yeni yazdım :)))


Ben yinede ikisinide iç çamaşır olarak görsemde ve board shortları hala sevsemde boxer tipi ama bağcıklı vaya düğmeli modelleride sevdim diyebilirim.


Zaten sörf yapmayanların board short giymelerine hiç anlamamıştım :))



Evet beyler eğer sözlerime kulak verecek olursanız.Uzun şortlarınızı bir kenara bırakın.Her ne kadar bu post için geç olsada yani tatile giden gitti bile ama gitmeyenler kulak versin en azından...Çok kısa olmasada dizden biraz yukarda şortlarınıza sıkı sıkı sarılın :) Desen olarakta şu çiçekli ve mide bulandırcak derecede herkeste olan palmiye desenine alternatif olarak geometrik desenler ve kareli modellerde kullanılabilir.


Son olarakta her sene modellerini severek takip ettiğim markalardan bir kaç seçenek sundum sizlere en sondakiler ise artık seçmece oldu :))Hep sevdiğim Quicksilver bu sene yine bir çok seçenek sunmuş bizlere , Jake&Jones ve Diesel de ona keza ,Speedo slip ve trunk modellerin yanında board ve kısa şortlarlada kendini göstermiş ,Abercrombie logolu ve kareli modellerden yana olmuş, Ed Hardy e gelince baskıları hala muhteşem fakat board modellerden vazgeçmediği için resim koyma gereği duymadım.


Müdahale etme gereği duydum , burnumu bu işede soktum , paylaştım...

:)))


Buyurun bakalım ...



(Not: İşaretli olanlar alınan ve bakmadım gözümü kapatıp yazdım :)))



























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

 
Fashion Blogs - BlogCatalog Blog Directory